TY - JOUR ID - 132980 TI - سنجش میزان رضایت ارباب‌ رجوع به روش تصمیم‌گیری چندمعیاره کریتیک JO - حکمرانی و توسعه JA - JIPAA LA - fa SN - AU - شیخی, حسن AU - سلطان پناه, هیرش AD - دانشجوی دکتری، گروه مدیریت، دانشکده علوم انسانی، واحد سنندج، دانشگاه آزاد اسلامی، سنندج، ایران AD - استادیار، گروه مدیریت، دانشکده علوم انسانی، واحد سنندج، دانشگاه آزاد اسلامی، سنندج، ایران Y1 - 2021 PY - 2021 VL - 1 IS - 1 SP - 115 EP - 127 KW - رضایتمندی ارباب‌رجوع KW - تصمیم‌گیری چندمعیاره KW - کرتیک KW - ویکور KW - بنیاد شهید و امور ایثارگران DO - 10.22111/jipaa.2021.132980 N2 - آگاهی از میزان و عوامل مؤثر بر رضایتمندی مراجعین یا مشتریان برای سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی مهم بوده و می‌تواند باعث افزایش سطح کیفیت خدمات و درنتیجه، افزایش میزان رضایتمندی مراجعین و مشتریان شود. به همین دلیل، همواره سازمان‌ها به دنبال جلب رضایت مشتریان و خدمات‌گیرندگان خود از طریق ارائه خدمات باکیفیت و مطلوب هستند. براین‌اساس، پژوهش حاضر با هدف سنجش میزان رضایتمندی ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بانه طی سال 1398 و نحوه برخورد کارکنان و سنجش میزان اثربخشی آن انجام گرفت که بدین منظور تعداد 180 نفر از افراد جامعه هدف مورد بررسی قرار گرفتند. در این پژوهش از پرسشنامه جهت جمع‌آوری داده‌ها و همچنین، از روش کریتیک به‌منظور وزن‌دهی به معیارهای مورد بررسی استفاده گردید تا مشخص شود که کدام معیار اهمیت نسبی بیشتری نسبت به سایر معیارها دارد. علاوه بر آن، از روش ویکور برای اولویت‌بندی گزینه‌های موجود بهره گرفته شد تا نقاط ضعف و قوت آنها مشخص شود. درنهایت نتایج نشان داد که به ترتیب معیارهای واحد پذیرش، واحد مددکاری اجتماعی و ارتباطات مراجعات رتبه‌های اول تا سوم را در رابطه با میزان رضایتمندی مراجعین بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بانه به خود اختصاص داده‌اند.                                                                UR - https://www.jipaa.ir/article_132980.html L1 - https://www.jipaa.ir/article_132980_f451f7b71eadc77c8b5e0474209f55ee.pdf ER -