منابع
- اجتهادی، مصطفی؛ داودی، رسول. (1386). آسیبشناسی ساختار نظام آموزش عالی در اجرای برنامههای پنجسالة توسعة بخش آموزش عالی به منظور ارائة راهبردهای مناسب دانش و پژوهش در علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان (اصفهان). دانش و پژوهش در علوم تربیتی، ۴(۱۶)، 24 -1.
- آرمان، مانی؛ جوشقانی، حسن. (۱۳۹۴). طراحی و اعتباربخشی الگوی تحلیل وضعیت نظام مدیریت منابع انسانی. پژوهشهای مدیریت منابع انسانی، ۷(۴)، ۷۱-۹۴.
- الوانی، سیدمهدی. (1397). تئوریهای مدیریت. تهران: سمت.
امیری فرحآبادی، جعفر؛ ابوالقاسمی، محمد؛ قهرمانی، محمد. (1395) آسیبشناسی فرآیند سیاستپژوهی در نظام آموزش عالی ایران؛ مطالعهای کیفی. مطالعات میان رشتهای در علوم انسانی، ۸(۴)(۳۲)، ۱۳۹-۱۷۱.
- ایکاف، راسل. (139۴). برنامهریزی تعاملی مدیریت هماهنگ با تحوّل برای ساختن آیندة سازمان. (ترجمه: سهراب خلیلی شورینی). تهران: نشر مرکز، چاپ ششم.
- حاجیپور، ابراهیم؛ فروزنده، لطفاله؛ دانایی فرد، حسن؛ فانی، اصغر. (۱۳۹۴). طراحی الگوی آسیبشناسی اجرای خطمشی عمومی در ایران. مدیریت نظامی، ۱۵(۵۸)، ۱-۲۳.
- حمیدیزاده، علی؛ قلیپور، رحمتاله. (۱۳۹۳). نگاشت مفهومی و اعتباریابی مدل عوامل مؤثر بر بکارگیری سیاست پژوهی در سیاست گذاری. مدیریت فرهنگ سازمانی، ۱۲(۴)، 808 - 787.
- دوروسنی، ژوئل؛ بیشون، رونالدجان. (۱۳۸۰). روش تفکر سیستمی. (ترجمه امیرحسین جهانبگلو). تهران: انتشارات پیشبرد.
- زارع بنادکوکی، محمدرضا؛ وحدتزاد، محمدعلی؛ صالح اولیاء، محمد؛ لطفی، محمدمهدی. (1396). آسیبشناسی نظامهای رتبهبندی دانشگاهها از منظر اسناد فرادستی آموزش عالی کشور. کتابداری و اطلاع رسانی، ۲۰(۱)(۷۷)، 52-87.
- شمس مورکانی، غلامرضا؛ صفایی موحد، سعید؛ فاطمی صفت، علی. (۱۳۹۴). آسیبشناسی فعالیتهای آموزش و بهسازی منابع انسانی. آموزش و توسعه منابع انسانی، 2(۷)، 100 - 71.
- فرهنگی، علی اکبر. (1379). پروژۀ بررسی و شناخت وضع موجود شرکت آب منطقهای کرمان، ارائۀ اولویتهای تحقیقات برای حل برخی از مشکلات سازمان و افزایش بهره وری، مجری: مرکز پژوهش های کاربری، دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران.
- قارون، معصومه. (1375). بررسی راههای تأمین مالی دانشگاهها. تهران: موسسه پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی.
- قلیپور، رحمتاله؛ غلام آهنگر، ابراهیم. (۱۳۸۹). فرآیند سیاستگذاری عمومی در ایران. تهران: انتشارات مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی.
- محمدنژاد عالی زمینی، یوسف. (۱۳۸۴). گزارش ملی آموزش عالی ایران در سال 1382. تهران: مؤسسه پژوهش و برنامهریزی آموزش عالی.
- مطلبیفر، علیرضا؛ آراسته، حمیدرضا؛ نوهابراهیم، عبدالرحیم؛ عبدالهی، بیژن. (۱۳۹۵). واکاوی عوامل مؤثر بر شکلگیری و توسعه کژکارکردیهای آموزش عالی در ایران. مدیریت و برنامهریزی در نظام آموزشی، ۹(۱۷)، 9-40.
- مهرعلی زاده، یدالله، کرد زنگنه، آزاده، همایوننیا، آنیتا. (۱۳۹۲). آسیبشناسی آمایش آموزشعالی ایران: تحلیلی از تجربیات آمایش آموزش عالی قبل و بعد از انقلاب اسلامی ایران. آموزش عالی ایران، ۵ (۱)، ۹۳-۱۳۲.
- میرزایی اهرنجانی، حسن. (1377). تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر وجدان کار و انضباط اجتماعی در سازمان. تهران: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین.
- نصریان ثمرین، کریم؛ ثمری، عیسی؛ نامور، یوسف. (1397). تحلیل محتوای مقالات حوزه کیفیت آموزش عالی فنی و حرفهای: به منظور شناسایی عوامل ارتقای کیفیت آموزشی دانشگاه فنی و حرفهای آموزش مهندسی ایران، ۲۰(۷۷)، 69-92.
- نوری، فیروز؛ پیدایی، میرمهرداد. (1389). آسیبشناسی آموزش کارکنان در سازمانها. تهران: سیمای دانش.
- وطنخواه، سودابه؛ بهرامی، محمدامین. (۱۳۸۶). ارزیابی محیط داخلی بیمارستانهای آموزشی و درمانی شیراز براساس مدل شش بعدی وایز بورد؛ مدیریت سلامت؛ ۱۰(۳۰)، ۷-۱۴.
- هادی پیکانی، مهربان. (۱۳۸۸). الگویی برای فرآیند خطمشیگذاری در نظام آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران، پایان نامه دکتری مدیریت دولتی، دانشگاه علامه طباطبایی.
References
- Alderfer, P. C. (2016). Identifying the in-service training needs of the social studies teachers within the context of lifelong learning. Professional Psychology, 13(4), 625-634.
- Anderson, J. E. (2011). Public policymaking: an introduction. Cengage Learning.
- Anthes, C. Q. (2007). An exploratory study of how policy research is used in the policy process by policymaker staff and public administration.
- Birkland, T. A. (2019). An introduction to the policy process: Theories, concepts, and models of public policy making. Routledge.
- Brown, T., Tseng, M. H., Casey, J., McDonald, R., & Lyons, C. (2010). Predictors of research utilization among pediatric occupational therapists. OTJR: Occupation, Participation and Health, 30(4), 172-183.
- Corbin, J. (1990). Basics of qualitative research grounded theory procedures and techniques.
- Davies, H. T., & Nutley, S. M. (Eds.). (2000). What works?: Evidence-based policy and practice in public services. Policy Press.
- Dye, T. R. (2013). Understanding public policy. Pearson.
- Egelhoff, W. G., Wolf, J., & Adzic, M. (2013). Designing matrix structures to fit MNC strategy. Global Strategy Journal, 3(3), 205-226.
- Estabrooks, C. A., Thompson, D. S., Lovely, J. E., & Hofmeyer, A. (2006). A guide to knowledge translation theory. Journal of Continuing Education in the Health Professions, 26(1), 25-36.
- Fatkullinaa, F., Morozkinaa, E., Suleimanovab, A., (2015). Modern Higher Education: Problems and Perspectives. Social and Behavioral Sciences, Vol 214, PP 571 – 577.
- Fischer, S., Oget, D., Cavallucci, D., (2016). The evaluation of creativity from the perspective of subject matter and training in higher education: Issues, constraints and limitations. Thinking Skills and Creativity, Vol 19, Pages 123–135.
- Fuqua, D. R., & Kurpius, D. J. (2011). Conceptual models in organizational consultation. Journal of Counseling and Development, 71(6), 607-618. doi: 10.1002/j.1556- 6676. 1993.tb02250. x.
- Harrison MI. (2005) Diagnosing organizations: Methods, models, and processes: Sage.
- Krutwaysho, M. O. (2003). Obstacles to the implementation of tourism policies and regulations in Phuket. Thaailand; Sheffield Hallam University.
- Martell, R. & Richard, M. (2010). The Role of Continuing Education and Training in Human Resource Development: An Administrations viewpoint, Journal of Academic Librarianship, 40(3):151-155.
- Staber, U. (2006). Social capital processes in cross cultural management. International Journal of Cross Cultural Management, 6(2), 189-203.
- Weisbord, M. R., Weisbord, M., & Janoff, S. (2000). Future search: An action guide to finding common ground in organizations and communities. Berrett-Koehler Publishers